Radionica na temu “Brand” junetina iz Zlatne doline
Na sastanku su bili prisutni ispred Zavoda rukovoditelj odsjeka Mr.sc. Miroslav Kovač ujedno i predsjednik Stručnog Odbora Udruge i Tomislav Mikel, dipl. ing. agr. – stručni savjetnik za stočarstvo ujedno i tajnik Udruge, te članovi Izvršnog Odbora Udruge Tihomir Strapač , Đuro Lukić i Ivica Čurčić. Od strane Kutjeva d.d. prisutni su bili direktor stočarstva gosp. Mladen Tišljarec, gđa. Ankica Ferdebar, dipl.ing.agr. – rukovoditelj farme tovne junadi Kula, gosp. Andrej Benčić, dipl.ing.agr., direktor mesno – prerađivačkog kompleksa «Papuk», te još nekoliko članova uprave zaduženih za stočarstvo u sklopu Kutjeva d.d.
Uvodna tema sastanka je bila predstavljanje rada Udruge od 2001-2007. i sama njena strategija rada 2005-2010 godine koje su i objavljene u pisanom obliku (dvije knjižice) .
Glavna tema sastanka je zapravo bila predstavljanje dva projekta Udruge koje je predstavio i idejno osmislio uz podršku članova Izvršnog Odbora Udruge Mr.sc Miroslav Kovač.
Ukratko o projektima :
Projekt A)
Projekt označavanja prepoznatljivosti proizvoda članova – Akronim:
“NAŠI PROIZVODI”
Sastavnice projekta (vidi logo u dnu memoranduma):
A) SIMENTALAC IZ ZLATNE DOLINE
B) MLIJEKO IZ ZLATNE DOLINE
C) JUNETINA IZ ZLATNE DOLINE
Projekt B)
Projekt animiranja zajednice – Akronim: "MLIJEČNI PUTOVI ZLATNE DOLINE"
Cilj: Promovirati proizvodnju-proizvođače i preradu-prerađivače mlijeka na prostoru Požeštine. Vrednovanje odredišta gdje se mlijeko proizvodi i prerađuje
Oba projekta, uz već istaknute zasebne ciljeve, imaju temeljni cilj; osnažiti rad Udruge i njenih članova, motivirati iste, te stvoriti povjerenje između proizvođača mlijeka i mesa, njihovih prerađivača i potrošača na lokalnoj razini.
Cilj: Identifikacija, promocija i zaštita uzgoja i proizvoda članova udruge koji žive, rade i proizvode na prostoru «Zlatne doline», a prema korisnicima; prerađivačima i potrošačima .
Projekt A) posebno predstavlja zajednički interes Udruge i Kutjeva d.d. To je svakako sirovina koju proizvođači mlijeka Udruge imaju, domaće simentalsko tele kao baza za tov junadi kojeg sve manje ima na tržištu i naravno mogućnost Kutjeva da sav višak otkupi i preko svoje mesno-prerađivačke industrije plasira kao poseban proizvod s poznatim porijeklom „ brand“ Junetina iz Zlatne doline.
Ova inicijativa od strane Zavoda i Udruge je zainteresirala članove Uprave Kutjeva d.d. i doneseni su kroz otvorenu obostranu diskusiju sljedeći zaključci :
- Moraju biti postavljeni osnovni kriteriji kojih će se pridržavati članovi Udruge kako bi dobili „zaštitnu markicu“ ili „brand“
- Na izradi kriterija će sudjelovati i pomagati HZPSS Odsjek Požeško–slavonske županije koji će isto tako preporučiti i pratiti tehnološki dio pripreme teladi za daljnji tov .
- Provesti anketu o broju teladi koja bi se otkupljivala kako bi se Kutjevo d.d. moglo adekvatno pripremiti za plasman robe na tržište i daljnje akcije vezane uz promociju „branda“
- Dogovoreno je da održi zajednički sastanak s predstavnicima Varaždinske županije koji bi nam predastavili projekt „Zagorje beef“ čija bi nam iskustva dobro došla za razvoj projekta u budućnostio.
- Rok za provedbu minimalnih tehnoloških i organizacijskih kriterija kod članova Uduruge je kraj veljače 2007. godine
Za nas vrlo bitno, a važno i za zajednicu je da inicijativa dolazi od samih uzgajivača, vlasnika životinja i sirovine koja je nezamjenjiva u svakodnevnoj prehrani, što znači da imamo dobre temelje za ovakav i svaki budući projekt.
Radionica je završla u 14.00 h.
Odsjek HZPSS-u Požeško-slavonske županije
Tomislav Mikel, dipl.inž.polj.,stručni savjetnik
0 comments
Write a comment